torsdag den 15. april 2010 |

One to many....





Hvis du, ligesom jeg, er på Facebook, Blogger, LinkedIn, Plaxo, Twitter osv osv kan det være en udfordring at få opdateret sin status på alle de sociale netværk, for skulle man opdaterer alle 1-2 gange om dagen well så var det nok kun det man lavede og det er ikke sønderligt produktivt :O)
MEN det er der teknologisk råd for :O) for mit vedkommende opdaterer jeg min twitter 1-2 gange om dagen alt efter hvor aktiv jeg er og så bliver min status automatisk opdateret på Facebook, LinkedIn, Plaxo og her på min blog.....

Hvordan det ?

1) Opret en Twitter Account her: Twitter
2) Gå hver af de forskellige sociale nætværk som er beskrevet nedenfor igennem for at få Twitter til at opdaterer status i dem.
3) Nyd at du fremover kun skal opdaterer 1 sted nemlig på Twitter så klarer resten sig selv ! ;O)

Facebook: Jeg bruger en Facebook App der hedder Smart Twitter som automatisk henter min status "Tweet" fra twitter og sætter den ind som status på min Facebook....

LinkedIn: LinkedIn og Twitter har indgået et samarbejde således at du under Profile - Twitter Settings kan sætte op hvad dit Twitter navn er og om du ønsker alt fra Twitter skal overføres eller kun det du sætter #in foran ... dejlig feature :O)

Plaxo: Har den samme feature ala LinkedIn dog kan man skrive sit alias i mit tilfælde DocNotes og trykke på knappen "Find my sites" under profile settings og så finder de sites hvor jeg skriver som DocNotes.

Så i bund og grund ..... keep it simple ....... og er du ejer af en iPhone så er der en iPhone App der hedder Tweetie som jeg selv bruger og fra den opdaterer jeg min Twitter og så kører resten af sig selv ;O)

0 kommentarer:

Send en kommentar